Bizitza kriminala utzi ondoren, Robert La Rocca landa-eremura erretiratuko da, baina bere lagun onenaren Xavierren —hainbat urteko kartzela-zigorra duenaren— askatasuna lortu nahi du. Hainbat jazokizunen ondoren, presondegi berean amaituko dute biek. Geroago, kondena arintzeko aukera eskainiko diete, baldin eta gerraren ondoren hondartzetan geratutako minak desaktibatzen laguntzen badute. Giovanniren L'Excommunié eleberriaren lehen egokitzapena.