Giovanni eta Derayren murgilketa espioitza-kontakizunean. Lino Ventura Paul Fabre da, Frantziako zerbitzu sekretuetako ofizial bat, Vienara bidalia, Inteligentzia frantsesak Austriako hirian duen arduraduna egiatan agente bikoitza ote den argitzeko. Fabre bere esperientzia eta instintuagatik bidali dute misiora, baita susmagarriaren lagunik onenetakoa delako ere.