Hau Sandra Sánchezen istorioa da; konbentzio guztiak desafiatu zituen Sánchezek, garai guztietako karateka onena bihurtu zen arte. Sandrak, Jesús del Moral entrenatzaile eta bizikideak gidatuta, ezinezko bidaia bati ekin zion: 39 urterekin urre olinpikoa konkistatzea, kirol batean non japoniarrak nagusi diren eta beteranoenak 30 urterekin erretiratzen baitira. Maitasun-, handitasun- eta borroka-kontakizun bat, karateaz haraindi doana eta legenda bihurtzen dena.