Telebistarako film gisa sortua bazen ere , Go!azenek hamahirugarren denboraldia izango du aurten. Euskal Herrian ekoitzitako lehen telesail musikala Basakabi udako kanpamendura itzuliko da berriz beste uda bat kontatzeko, euskal abesti nola berri hala klasikoen bertsioez lagunduta. Denboraldi berria umorez eta abenturaz beteta egongo da.