Bucking Fastarden protagonistak bi ahizpa dira, Jean eta Joan Holbrooke; horren estua da bien arteko lotura, ezen aho batez hitz egiten baitute, gizon bera maite dute eta amets berberak dituzte. Are gehiago, akats bera egiten dute aldi berean. Ezin dugu mundua ikusi ahizpek ikusten duten moduan, baina bai, ordea, munduak nola erreakzionatzen duen emakumeen aurrean: auzitegiak eta prentsa, lagundu nahi dietenen pertsonak eta ahizpetaz aprobetxatu nahi dutenak.