New York, 1964. Kazetari gazte batek jakingo du ustezko ofizial nazi bat Queens auzoan bizi dela, klandestinitatean. Susmagarri nagusiaren emazte xarmantarekin adiskidetu eta gaztearen ikerketak ustekabeko norabide bat hartuko du, kazetaritzaren osotasuna kolokan geratuko dela. Benetako istorio batean oinarritua.