Latinoamerikako proiektuak nazioarteko merkatuekin lotzen aditua. MIAko (Mujeres en la Industria de la Animación-Emakumeak animazioaren industrian) presidentea. Bertan, emakumeen ikusgarritasuna eta sarbidea bultzatzen ditu animazio iberoamerikarrean. Morgana Studios-eko negozio- eta produkzio-garapeneko zuzendaria. 20 urte baino gehiago daramatza Iberoamerikako eta nazioarteko ikus-entzunezko ekosisteman lanean koprodukzioa, merkatu-estrategia eta banaketa lotzen. Bere ekoizpenak nazioarteko jaialdietan aukeratuak izan dira; esaterako, Miami Film Festival-en eta Annecy-n.
Madrilen jaio zen 1980an, ijito-familia batean. ECAMen diplomatua, gai hauetan espezializatua dago: kriminologia, psikologia, auzitegiko psikopatologia, jokabide desbideratuak, kriminalistika, zuzenbide penala, aniztasuna eta gizarte-gaiak.
Espainiako ijitoen historiari buruzko Pendaripen (2025) dokumentalaren gidoilaria. Televisión Española eta Canal Sur-en lankidetzarekin.
Xisi Sofia Ye Chen txinatar jatorriko zinemagilea da eta Bartzelonan bizi da. Giza-zientzietan graduatu zen eta Pompeu Fabra Unibertsitateko Sorkuntza Dokumentaleko Masterra egin du. Bere lanak migrazioak markatutako identitateak aztertzen ditu. 2026an bere lehen film luzea estreinatu zuen, La Noche de la Infancia (Epaimahaiaren Sari Nagusia Visions du Réel-en). Bere anaiari buruzko dokumentala da. Gangsterren munduarekin lotutako iragana eta bilaketa espirituala uztartzen ditu, txinatar komunitateak Espainian bizi duen deserrotzearen testuinguruan.
Herminia Loh Moreno (Tetuan, 1993) musikaria, konpositorea, ekoizlea, DJa eta aktore hispaniar-marokoarra da. Tetuanen hazi zen eta gaur egun Espainiako eszena artistikoari lotuta dago. Musika, ikus-entzunezko produkzioa eta interpretazioa uztartzen dituen diziplina anitzeko praktikan oinarrituta garatzen du bere lana.
2018an DJ izateko profesionalki garatzen hasi zen, dantza-musikaren eta sonoritate globalen inguruan nortasun propioa eraikita.