Gaur egun, Donostia Zinemaldiko prestakuntza-programen arduradun gisa dihardu, askotariko ekintzen erantzukizuna izanik: talentu berriak bilatzea; proiektuak garatzen laguntzea eta gorabidean diren zinemagileei lagun egitea hainbat sailen medioz (hala nola Nest, Zinemaldiko Zinema-Ikasleen Nazioarteko Topaketa eta Ikusmira Berriak); eta Tabakalerarekin eta EQZErekin lankidetzan proiektuak eta egonaldiak garatzeko Ikusmira Berriak programa.
Italian jaio zen, Milanetik gertu. Milango Università Cattolica del Sacro Cuore unibertsitatean graduatu zen, Komunikaziorako eta Informaziorako Atzerriko Hizkuntzetan. 2008an Komunikazio eta Sustapen Zinematografikoko masterra egin zuen. 2008an EAVErentzat lan egin zuen Milanen, eta Film Commission Torino Piemonterentzat hasi zen lanean, nazioarteko ekitaldi eta proiektuen koordinatzaile gisa. 2011z geroztik, Filming Europe-EUFCNn (Association of the European Film Commissions) egiten du lan, bulegoko arduradun gisa. Elkarte hori Europako zinemaren sustapenean diharduten erakunde garrantzitsuenetako bat da. 2016an TorinoFilmLab-en hasi zen lanean proiektuen zuzendari gisa, eta gaur egun programen koordinatzailea da.
Vanja Kaludjercic Rotterdameko Nazioarteko Zinemaldiaren (IFFR) zuzendaria da 2020tik. Kargu hori bete aurretik, 20 urte baino gehiago eman zituen nazioarteko zinema-jaialdietan eta eskubideak ekoiztu, banatu eta eskuratzeko sektoreetan. IFFRn jaialdiaren zuzendaritza artistikoaren eta programaren arduraduna da. Halaber, jaialdiaren nazioarteko jarduerak koordinatzen ditu, zinemagileei eta proiektuei laguntzeko, Hubert Bals Fund funtsaren eta CineMart merkatu internazionalaren bidez.
Irati Gorostidi Agirretxe zinemagilea da. Azken urteetako bere lana langile-mugimenduan eta 70eko hamarkadako borroka sozialen harira Euskal Herrian sortutako komunitate-esperientzietan oinarritu da. Bere lehen film luzea, Aro berria, Donostiako Zinemaldiko New Directors sailean estreinatu zen, eta epaimahaiaren aipamen berezia jaso zuen. 2025eko abenduan areto komertzialetara iritsi zen. Urte bereko irailean, gainera, Arcoiris 82 bakarkako erakusketa inauguratu zuen Tabakaleran, Kultura Garaikidearen Nazioarteko Zentroan.
Diego Céspedes (Santiago de Chile, 1995) zuzendaria eta gidoilaria da, eta Latinoamerikako zinema garaikideko ahots hasiberrietako bat. Bere "El verano del león eléctrico" film laburrak Cinéfondation saileko Lehen Saria irabazi zuen Cannesko Zinemaldian 2018an, eta "Las criaturas que se derriten bajo el sol" 2022ko Cannesko Kritikaren Astean estreinatu zen. Bere lehen film luzeak, "La misteriosa mirada del flamenco", Canneseko Zinemaldiko Un Certain Regard saila irabazi zuen 2025ean, Goya sarietarako izendatu zuten eta Oscar sarietan Txile ordezkatzeko hautatu zuten. 2026an Cannesera itzuli zen Lehia Ofizialeko Epaimahaiko kide gisa. Bere pelikulek Sundance, Toronto eta Donostia bezalako zinemaldietan egin dute ibilbidea. Gaur egun bere bigarren film luzea garatzen ari da, "El caso de un niño que perdió el corazón".