Fernando Postigo, Trantsizioaren garaian eta ondorengo hamarkadetan Donostiako bizitza sozial eta politikoa hobekien dokumentatu zuten fotokazetarietako bat, bere ibilbideaz eta ofizioa ulertzeko moduaz arituko da.
Elkarrizketak prentsan emandako urteak errepasatuko ditu: atentatuak, manifestazioak, prentsaurrekoak eta kultur ekitaldiak, besteak beste. Halaber, Donostiako Zinemaldian egindako lana, oroitzapenak eta argazki esanguratsuenetako batzuk ekarriko ditu gogora. Argazkilariaren begirada artistikoaren eta eguneroko prentsa-lanaren eskakizunen arteko harremanaz ere hitz egingo du, baita irudiz irudi garai baten lekuko izango den eta etorkizuneko belaunaldiei helarazi ahal izango zaien artxibo bat osatzeko ardura ere.
Saioaren hasieran, Peter Decherneyk zuzendutako Postigo Express film laburra proiektatuko da. Ondoren, Decherney elkarrizketara batuko da, filmaren jatorria eta elkarrekin egindako lan-prozesua azaltzeko.
Ricardo Aldarondo (Donostia, 1961) Informazio Zientzietan lizentziatua da. Zinema eta musika kritikaria eta Kultura erredaktorea izan da El Diario Vasco egunkarian, 1986tik 2020ra. Ohiko kolaboratzailea da Dirigido Por, Rockdelux, Nosferatu eta Pickpocket aldizkarietan, eta kritikoa izan da Fotogramasen.