Josephine filmaren emanaldiaren ostean, Beth de Araújo zuzendariak filmaren sorkuntzari, sormen prozesuari eta lan egiteko moduari buruzko solasaldi batean parte hartuko du. 2026ko Sundance Jaialdian estreinatu, eta U.S. Dramatic lehiaketaren barruan Publikoaren Saria eta Epaimahaiaren Sari Nagusia jaso ondoren, Josephine Perlak sailean estreinatuko da, Donostia Hiria Publikoaren Saria lortzeko lehiatuz. Proiekzioaren ondoren, solasaldi ireki bat izango da zinema egiteko prozesuari buruz eta zuzendariak pelikularen ibilbideari buruz partekatu nahi duen guztiari buruz.
Tabakalerako Zinema eta Ikus-entzunezko Laborategiaren koordinatzailea da. Ikus-entzunezko sorkuntza babesten duen espazioa da, besteak beste, Ikusmira Berriak, Noka eta 2deo Serieak bezalako deialdien bidez. Deialdi horien hautaketa-batzordeetako kide ere bada.
Soziologian lizentziatua (Kaliforniako Unibertsitatea Berkeleyn) eta Arte Ederretako masterra (American Film Institute), Beth de Araújo (San Frantzisko, AEB. 1985) gidoigile eta zuzendaria Soft & Quiet (2022) lanarekin hasi zen film luzeen zuzendaritzan; Austingo SXSWn estreinatu zen lehen lan hori, eta Gotham Bingham Ray sarirako izendatua izen zen zuzendari berriaren kategorian. Josephine (2026) izan zen bigarren pelikula, eta Sundancen estreinatu zen (Epaimahaiaren Sari Nagusia eta Publikoaren Saria beretu zuen), Berlinalen lehiatzeaz gain.