Iraultzaile ohi batek, hainbat urte borrokatik aparte eman ondoren, jardunera itzuli beharko du, aspaldiko etsaiei aurre egiteko, tentsio politikoz, arrazakeriaz eta indarkeria militarrez zikindutako giro batean... Thomas Pynchonen (1990) Vineland eleberriaren —hirurogeiko hamarkadako mugimendu erradikalei buruzkoaren— egokitzapen modernizatua.