Cuelgamuroseko kriptak lehenengoz grabatu dira, basilikako kaperetako hormetan ezkutatuak. 33.800 pertsona baino gehiago daude han, Espainiako hobi komunik handiena izanik. Lantalde forentsearekin sartuko gara bertan. 2023tik, pertsona haietako 214 aurkitu eta identifikatu nahi ditu. Aurkikuntza harrigarriak deskubrituko ditugu, baita ezinezkotzat jotzen zuten erronka historikoa onartu ondoren protagonistek aurre egin behar izandako kritikak, salaketak eta burokrazia gogorra ere.