Hainbat gazte bildu dira egungo demokraziaz hausnartu eta eztabaidatzeko, ideien, gogoeta lerratuen eta norgehiagoka dialektikoen topaketa batean. Hitzek gorputzei lekua uzten diete. Tentsioa jolas bihurtzen da, eta desberdintasunak koreografia kolektibo eta, azkenik, festa. Elkarrekin egotea eta aniztasuna ospatzen dute, non demokraziak ideia abstraktu izateari utzi eta esperientzia partekatu, bizi eta dibertigarri bihurtzen baita.