Rocío dokumental zentsuratuan, Fernando Ruiz Vergarak desmuntatu egiten ditu El Rocíoko Birjinagatiko debozioaren atzeko oinarri ekonomikoak —klasearekin eta boterearekin lotutakoak,— eskualde osoa alienatzen dutenak. Dokumentu historikoa, Memoria Histórica y Justicia Andaluziako Elkarteak berreskuratua.