Cecilia Barrigak zuzendutako dokumentala da, 2025 eta 2026an filmatua, "Comisionado para la Celebración de los 50 años de España en Libertad" eta "Instituto de la Juventud"-ekin batera. Bertan, Espainia osoko 80 gaztek baino gehiagok generoaren krisiari eta bizi dituzten kontraesanei buruz hausnartzeko elkartuko dira: gazte izatearen esanahiari, egungo harremanei, identitateari, sexualitateari, indarkeriari eta festari buruzko gogoeta kolektibo bat. Demokrazia ariketa bat -ezezagunen arteko elkarrizketa moduan-, pentsamendua eta etorkizunaren aurreko beldurra eta poza azaltzen eta ospatzen dituena.
Txilen jaio zen eta 1977an iritsi zen Madrilera, kolpe militarraren ostean. Ordutik, Madril izan du bizileku, nahiz eta bere lana herrialde eta testuinguru desberdinen artean garatu den. Berrogeita hamar urte baino gehiagoz, identitate indibidual eta kolektiboen eraikuntza arakatu du, intimoa dena politikoarekin elkarrizketan jarriz. Feminismoek, memoriak, borroka sozialek, indarkeriek eta LGTBIQ+ identitateek bideosorkuntza, ez-fikziozko zinema, dokumental esperimentala, performancea eta pieza hibridoak uztartzen dituen lana zeharkatzen dute.