Tafitik —surikata gazte batek— Bristles —txerri basati bat— topatzen duenean, badaki ezingo direla lagunak izan. Bristlesek arrano baten erasoa jasaten duenean, ordea, Tafiti da hura erreskatatzera korrika joango dena. Tafitiren aitonari suge pozoitsu hilgarri batek kosk egin dio. Basamortuko lore urdin mitiko batek baino ezingo du salbatu.