Maracuda baso misteriotsu batean sartuko da Tinkekin —ahalmen kontrolaezinak dituen txori estralurtar magiko batekin— batera. Izaki harrigarriak eta abentura handiak tartean direla, adiskidetasunaren balioa, erantzukizuna eta barne-indarra ezagutuko ditu.