Istripu baten ondoren, 11 urteko Thomasek ibiltzeko gaitasuna galduko du. Fleakekin —beste dimentsio bateko izaki batekin— batera, mundu fantastiko batean murgilduko da, eta bere itzaletik jaiotako munstroari aurre egin beharko dio bertan.