Zooan duen lanpostua ez galtzeko, Davidek misio arriskutsu bat onartuko du Hego Amerikan: pakete misteriotsu bat berreskuratzea. Enkarguak gurutzaontzi batean ontziratzera eramango du, bere bikotekide ohia, semea eta Stéphane lankide baldar samarrarekin batera. Dena erabat deskontrolatuko da kaxa irekitzen denean.