Willek superheroia izan nahi du, aitak bezaka, baina bere anaia Charlie jaiotzen denean, mutikoaren bizitza aldatu egingo da. Haurtxoak superbotereak dituela jakiten dutenean, bi anaiek indarrak batu beharko dituzte bilau arriskutsu bati aurre egiteko.