Raven eta Pinky bi adiskide bereziezin dira, Sablehortz Kapitainaren —zazpi itsatsoetako erregearen— aginduetara nabigatzen dabiltzanak. Alabaina, bi protagonisten laguntasuna arriskuan egongo da Sibylla zuhurrak —Greleko kondesak— piraten ontziari eraso egin, katamalo-irudi baliotsua lapurtu eta Pinky bahitzen duenean.