Txileko uharte urrun eta haizetsu batean, Silvia itsas algak biltzetik bizi da; bizimodu lasaia darama bikotekidearekin. Txakurkume abandonatu bat —Yuri— adoptatuko du egun batean, eta bere egunak hain alaitasun, maitasun eta samurtasun handiz beteko dira, ezen berriz nahi izango baitu ama izan (luzaroan eutsitako grina). Alabaina, Yuri ezustean desagertu eta haurtzaroko trauma oinazegarri bat piztuko zaio Silviari, eta gainditu gabeko iragan bati aurre egin beharko dio.