Milo, 9 urteko mutiko bat, Argentinako herri urrun batean bizi da; malambo dantzatzen ari da ikasten. Alabaina, bere benetako ametsa beste bat da: trenez bidaiatzea eta Buenos Aires arakatzea (filmetan baino ez du ikusi hiriburua). Bere mundu txikitik askatzeko, bidaia berri bati ekin beharko dio.