Dokumentala 1999an hasten da, Sanguinettik bederatzi urteko bizilagunei proposatzen dienean euren fantasiak partekatzea; kolaborazio hark hainbat hamarkada iraungo zuen. Guillerminak eta Belindak haur izateari uzten diotenean, errealitatearen pisua hartuko dute jolasek. Denboraren iragaitea ardatz hartuta, pelikulak adiskidetasuna erregistratzen du, lanaren, amatasunaren eta etorkizun desberdinen aurrean. Argentinako panpan, gizonen mitologiaz osatutako eskualde bati begirada femeninoa eskaintzen dio filmak.