Belo Horizonten bizi da Graça bere neska-lagun frantsesarekin; frantses-eskola partikularrak ematen ditu han. Egun batean, aitak osasun-larrialdi bat izan eta emakumeak haurtzaroko etxera, aldirietara, itzuli beharko du. Hor, kongregazio erlijioso baten buru den bizilagun batek laguntza eskainiko dio. Kongregazioa Graça «bere lekura» itzultzen saiatu bitartean, intolerantzia- eta fanatismo-mundu batean harrapatuta geratu eta erotasunerako bidaia aztoragarri bati ekingo dio protagonistak.