Afari-solasaldi haiei ohorez, mahai berean elkartzen ditugu Pedro Subijana, Tatus Fombellida eta Ramón Roteta eta garai hartako beste kide batzuk, eta Elena Arzak, Hilario Arbelaitz eta Martín Berasategi, geroago egin zutenak bat bilerarekin, bizipen haiek partekatzeko eta kontakizuna lehen pertsonan eraikitzeko, Andoni Luis Adurizen gisako testigantzekin batera. Bitartean, sukaldari belaunaldi berri batek Euskal Sukaldaritza Berriaren mugimendu hartako platerik ikonikoenetako batzuk berrinterpretatzen ditu.