Andrzej mediku gaztea da istorio honen protagonista. Jazza maite du, eta bizimodu axolagabe eta zinikoa darama. Gau batean, Pelagia izeneko neska misteriotsu bat ezagutu eta maskaraz, ironiaz eta mesfidantzaz betetako sedukzio-joko bati ekingo diote biek. Ordu gutxi batzuen buruan, erakarpenaren eta urruntzearen artean bilakatuko da erlazioa, eta agerian geratuko da zaila dela benetako loturak ezartzea ziurgabetasun emozionalak markatutako ingurune batean.