Erregimen frankistaren poeta ofizial Leopoldo Panero hil ondoren, haren alarguntsa Felicidad Blanc eta hiru semeak (Juan Luis, Leopoldo María eta Michi) poetaren irudia gogoratzeko bildu ziren. Frankismoaren amaieran filmatua, sekretuak azaleratzen hasitako herrialde baten nahi gabeko metafora bihurtu zen pelikula, baita Espainiako Trantsizioaren ikur ere.