Ander kartzelatik atera berri da kondena burutu ondoren eta aitaren etxera itzuli da. Familiarekiko harremanak hautsita bazituen ere, itzultzean nostalgia sentituko du Anderrek, eta ukitzea lortuko duen maitasun baten aurrean kokatuko du hiri-paisaiak. Itzultzean, bere lagun onen Yulekin egingo du topo berriz; litekeena da Yulek Ander ordeztu izana Anderrek etxetik alde egin zuenean. Alabaina, ezingo dute euren patu bortitz baina saihetsezinetik ihes egin, gizartea den bezalakoa delako.