Neguan, Frantzia hegoaldean, emakume gazte bat aurkitu dute zanga batean izoztuta. Zabar dabil, arlotea da. Flashbacken eta elkarrizketa laburren bidez, emakumearen azken asteak ezagutuko ditugu. Ikusiko dugu bakarrik kanpatzen duela eta hainbat gizon-emakumerekin hitz egiten duela (askok harengan proiektatzen dituzte euren premiak edo hari bizitza-norakoa markatzen saiatzen dira. Beste topaketa batzuen bidez, eta gazteak arbuiatzen duen laguntzaren baten bidez, geroz eta bakartiago eta isilagoa izango da ezinbestean.