Randle Patrick McMurphy baserri-espetxe batetik ospitale psikiatriko batera eraman dute azterketa baterako. Hango inugurua hain murriztailea izango ez dela uste du gizonak, baina Ratched erizain zorrotzak gogortasun handiz zuzentzen du unitate psikiatrikoa, eta pazienteak menderatzen ditu abusuen, medikazioaren eta elektrokonbultsio-terapiaren bidez. McMurphy errebeldearen eta Ratched zurrunaren arteko borrokak laster izango du eragina pabiloiko paziente guztiengan.