Chicho Sánchez Ferlosio kantautore eta filosofoaren —Rafael Sánchez Mazas idazle falangistaren seme eta Rafael Sánchez Ferlosio idazlearen anaiaren— bizitzari buruzko ez-fikzioa. Garai hartan bizitza politiko eta sozialetik urrun zegoen kantautore errepikaezin baten eguneroko bizitza eta gogoetak islatzen ditu filmak, baita filmaketa-gailua bera ere, Fernando Trueba bere bigarren film luzea zuzentzen ari zela. Chicho eta haren lagun Rosaren bizitzarako hurbilketa bat, gizonaren erresistentzia-abestien bidez.