Itzuli dantzalekura eta music-hallera Tatirentzat; Stockholmeko zirkuan eta Suediako telebistarako, bideoan grabatzen ditu gizonak Europa osoan ospetsu egin zuten mimo-ikuskizunak. Artista bertutetsuz inguratuta (musikariak, pailazoak, akrobatak), alaitasunezko eta erabateko askatasunezko giroan, Tatik belaunaldi-erreleboaren arazoa planteatzen du, haurtzaroko asmamen koloretsua ospatzeaz gain.