Irakasle bat, idazle bat eta orkestra-zuzendari bat —hiru pertsonaia, bi bikote— literatura-koktel handi batean daude. Idazleak eleberri-saria eskuratu berri du Puente de Varsovia obragatik. Irabazleak kazetarien galdera ugariei erantzuten die, baina ez da bere liburuaren argumentuaren laburpena egiteko gai. Horrenbestez, irakurri egin beharko du. Jarraian, erretako baso batean, urpekari-ekipamendua jantzita daramala agertuko da orkestra-zuzendariaren gorpua.