Urruneko opor-leku baterako bidean, bikote gazte bat zorigaiztoko ehiza-istripu baten lekuko izango da. Zibilizaziotik urruti eta laguntza ezin eskaturik, ehiztarien asmoak zalantzan jartzen hasiko dira.