Familia-identitatearen bi ikuskera ezberdinen arteko gatazka sortuko da Odesako gizon batek eta haren semeak amaren hiletarako Alemanian bizi den anaia bisitatzera joaten direnean, Ukrainako gerra piztu bezperan.