1973, Txile, estatu-kolpea baino lehentxeago. Chris eta Lee CIAko agenteak Santiagotik, destinatuta dauden tokitik, Pazko uhartera bidali ditu MJ bulegoburuak. Uharteko estatua ezin ezagunagoen artean, eta lankide beteranoek euren iragan ilunekin eta orainaldiko konspirazioekin borrokatu bitartean, Chrisek bi ikasle errebeldeekin ezarriko duen lotura berriak arriskuan ipiniko du guztion paradisu isolatu hartarako bidaia.