Basakeriaz inguratuta baina samurtasunak batuta, Lehen Mundu Gerrako bi soldaduk maitasun- eta arte-santutegi hauskor bat topatu dute Belgikako trintxeratako itzalen artean. Lukas Dhonten Cowardek galdera sakon bat egiten dio gerrara bidalitako belaunaldi bati: munduak indarkeria eskatzen duenean, desertatzea ausardia ekintza egiazkoena al da?