Laguntza guztiak baso-suteei aurre egiteko desbideratu dira, eta komunikazio guztiak etenda daude. Bum-seok, Hope Harborreko polizia-postuko burua, eta Sung-ae agentea borrokan hasiko dira pertsona zaharrez betetako herrixka bat defendatzeko; bitartean, mendietan, Sung-ki eta piztia arakatzera atera ziren biztanleak harrapakin bihurtuko dira. Ezjakintasun gisa hasitako zerbait hondamendiaren iturri izango da, eta giza gatazkak handitu ahala, tragedia neurtezin bilakatuko da azkenik.