Joe eta Angela senar-emazteak krisian daude. Pina eta Hawk bizilagun enigmatikoak afaltzera gonbidatzen dituztenean, itxuraz inozentea den gau baten ondoren, aitorpenak, ezkutuko nahiak eta egoera deseroso bezain dibertigarriak sortuko dira, haien arteko harremana proban jarriko dutenak.