Le corset / Iron Boyk 11 urteko mutiko baten istorioa kontatzen digu: aitaren urratsei jarraitzen saiatuko da Christophe, bizi diren baserrian lagunduz. Alabaina, dena aldatu egingo da medikuak kortse metaliko bat agintzen dionean, horrek baserriko eguneroko zereginak baztertzera behartuko baitu. Bat-bateko aldaketa horrek, haatik, aukera emango dio Christopheri zaletasun berriak deskubritzeko, hala nola igeriketa eta musika, bizitza betirako markatuko dioten lagunak ezagutzeaz gain.