Errusia, 2022. Gleb —enpresari arrakastatsu bat— gero eta presio korporatibo handiagoen eraginpean dago, eta mundua geroz eta ezegonkorragoa denez, eraiki duen bizitza ordenatua gainbeheratzen hasi eta indarkeriara bultzatuko du horrek gizona.