1985. Vincentek 13 urte beteko ditu laster, Parisko aldirietan bizi da erdi-klaseko bere familiarekin: kasurik egiten ez dion anaia zaharrarekin eta egunak borrokan ematen dituzten gurasoekin. Jada ez da ume bat, baina heldu bat ere ez. Vincentek bizitzako zalantza handiei buruz galdetzen dio bere buruari: identitatea, adiskidetasuna, familia, erlijioa, desioa, lehen amodioak... eta zergatik dirudien helduek ez dutela zalantza horietako bat ere konpondu.