90eko hamarkada, San Frantzisko hiria. Ama, alzheimerrak jota, nortasuna galtzen hasten zaionean, Sarahk atzean utziko du artista eta aktibista gisa duen bizitza, eta bere familia xelebrearen herri txiki eta kontserbadorera itzuliko da. Hasieran irudituko zaio egoera bere gain hartu ahalko duela, baina laster ulertuko du gaixotasunaren errealitate latz eta nahasgarria onartuz baino ezingo duela bihurtu bere familiak behar duen alaba.