Bajañí deitzen zaio gitarra espainiarrari kalo hizkeran. Musika-tresna horretatik —eta zehazki, Niño Joseleren gitarratik eta artetik— abiatuta, Fernando Truebak musika inoiz ez bezala entzutea proposatzen die ikus-entzuleei. Bidaia musikal berri bat da egilearen zinematografian, hiru planeta musikalen bidez: flamenkoa, jazza eta musika brasildarra. Bertan, Niño Josele eta haren gitarra solasean aritzen dira musikalki Caetano Veloso, Ron Carter, Rubén Blades, Kenny Barron eta Marisa Monte musikariekin.