Prvi tjedan u kolovozu / The First Week of August drama familiarra erdi-klaseko bi senar-emazteren (Zoran eta Ivana) udako oporren ondoren gertatzen da. Ivana kazetaria da, eta trauma psikologiko bat pairatu ondoren, bere portaeraren kontrola galtzen hasi eta oldarkortasunez erasoko dio hamar urteko seme Davidi. Oporrek aurrera egin ahala, Zoran eta Ivanaren arteko harremanaren arazo sakonenak azaleratzen hasi eta gatazkak bizilagunekiko (lau kideko familia bat) elkarreraginera zabalduko dira azkenean.