Zeka albaniar-estatubatuarrak Pristiman ezkutatuta eman ditu azken hiru urteak, taberna bat kudeatzen beste erbesteratu batzuekin batera. Ingelesez hitz egiten dute, New York idealizatuta dute eta atzean utzitako bizitzekiko ilusioari eusten diote. Ideal hori zapuztuko da, ordea, estradizio-itun batek polizia-sarekada bat eragiten duenean. Setiatuta, Zeka Vloraren balkoitik jauziko da, urruneko herri bateko emakume bat, bere arrazoi propioengatik desagertzen saiatzen dena. Toki estu batean elkarrekin giltzapetuta egonik eta elkar ezagutu gabe, erreprimitutako guztiari aurre egiten hasiko dira bi protagonistak, erredentziorako ezusteko bidaia bati hasiera emanik.