Etorkizun handiko aktorea izandako Liak ezustean itzuli beharko du bere jaioterrira, lehorteak eragindako Portugalgo landa-eremu batera. Etxea hutsik egongo zela uste zuen, baina familia osoa zain duela ikusiko du. Ikaratuta, janaritegian ezkutatuko da Lia, eta iruzkin aztoragarriak entzungo ditu han. Azkenean ihes egingo du, konfrontazioa atzeratu nahian. Haurren alaitasunak etxea betetzen du. Helduen arteko tentsioak, ordea, hazi egingo dira, ez baitira gai euren zauri propioei aurre egiteko. Lehorteak eta dekadentziak markaturiko paisaia batean, Lia distantziaren eta zerbaiten parte izatearen artean ibiliko da, baina bilera labain batek behartu egingo ditu guztiak bete gabeko ametsei aurre egitera, baita heredaturiko zauriei eta konexiorako desio desesperatuari ere.