Aita hil ondoren, zazpi anai-arreba etxera itzuliko dira bananduta hainbat urte eman ondoren. Zerinen anai-arrebek jabego familiarra banandu eta saldu nahi dute, baina emakumeak ez du inolaz ere hainbat urteko sakrifizioaren ondoren irabazitako herentzia entregatu nahi. Zerinen erresistentziak gatazka handia pizten du, eta gatazka horrek ezkutuko sekretuak, aldatzen diren leialtasunak eta belaunaldiz belaunaldi familia moldatu duten tradizioak azaleratzen ditu. Anatoliako hego-ekialdean kokatua, Kirpilerin Savaşi / The Battle of Hedgehogs drama intimo eta emozionalki sutsua da, justiziari, zerbaiten parte izateari eta oinordetzan jasotako arauei desafio egiteak dakarren ausardiari buruzkoa.