Ricardo Serrak —gainbeheran den telebista-aurkezle batek—, konbentzitu egin du Mari adiskidea Viajes y placeres saioko atal berri baten grabazioan lagun egin diezaion. Auto bat eta ekipamendu oso bakun batekin, Córdobako Embalse lakura bidaiatuko dute. Han, paisaiak filmatu, turismo-idazkaria elkarrizketatu eta haren alaba ezagutuko dute, youtuber gazte bat. Alabaina, dena aldatu egingo da Serrak arrautza estralurtar misteriotsu batzuk aurkitu eta ikertzeari ekiten dionean, ondorioak jakin gabe.